29 Ara 2012

EXTORY PARFÜM DÜNYASINA HOŞ GELDİNİZ



MERHABA ARKADAŞLAR EŞİM İÇİN GÜZEL DEĞİŞİK BİR PARFÜM ARARKEN BİR MAĞAZADA RASTLADIM EXTORY PARFÜME HEMEN EŞİME ALDIM DOĞUM GÜNÜNDE VE HALA KULLANIYOR BEN BU KOKUYA BAYILIYORUM SİZLERE TAVSİYE ETMEK VE FİRMAMIZDAN BİRAZ SİZLERE BAHSETMEK İSTEDİM KESİNLİKLE TAVSİYE EDİYORUM EŞLERİNİZE VE BAYLARA KISACA BİR TANIYALIM BAKALIM

EXTORY Perfume&Deodorant
Açıklama
2002 yılında Hunca ailesine katılan EXTORY, kısa sürede erkek parfüm pazarında kendisine önemli bir yer edinmiştir. Parfüm ve deodorantıyla raflarda yerini almıştır. Serinin 4 çeşidinden her biri farklı erkeklerin dünyasına hitap ediyor.

Genç, modern ve sportmen beylerin fresh, kışkırtıcı kokusu EXTORY, Mayıs 2011’de yenilenen ambalajı ve değişmeyen kalitesi ile tüketiciye sunulmuştur. EXTORY Cobalt verdiği canlılık ve tazelik hissi ile yaşama sevincinizi ortaya çıkararak, renkli kişiliğinizle bütünleşiyor... Önsezilerine güvenen, güçlü ve yaratıcı erkeklerin aynası olan EXTORY Ocra, maceraların ve yepyeni duyguların peşindeki erkeklerin keşfetme arzularını canlandıran bir koku... Dinamik, heyecanlı, sportif, güçlü ve kendine güvenen günümüz erkeğinin vazgeçemeyeceği bir tercih EXTORY Mira... andal ağacının etkileyici kokusunun ağır bastığı, sofistike bir yaşam tarzını yansıtan EXTORY Zeon, doğu mistisizmini ve batı kültürünü birbiriyle buluşturuyor...





https://www.facebook.com/ExtoryParfum

http://www.extory.com.tr/category/urunler/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SENDE KAZANMAK İÇİN ÖNCE BU SİTEYE KATIL SONRA YORUMUNU BIRAK HER YORUM BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİDİR