29 Ara 2012

EVERLAND KİDS SİZİN İÇİN SEÇTİM





Hakkında
www.everlandkids.com.tr Everlandkids'de çocuklar için eğitici-eğlenceli çok çeşitli ürün alternatifleri bir arada..Web sitemizi ve Adana mağazamızı ziyaret edebilir, ürünlerimizi detaylı inceleyip satın alabilirsiniz.
Açıklama
Everlandkids'de çocuklar için eğitici-eğlenceli çok çeşitli ürün alternatifleri bir arada… Artık, özellikle çalışan anne babalar için, kitapçıya ayrı oyuncakçıya ayrı gitmeye gerek yok.
Hem mağazada hem de internet sitesinde, yaş gruplarına göre ayrılmış ve özel olarak seçilmiş İngilizce ve Türkçe kitaplar, kırtasiye malzemeleri, kutu oyunları, ahşap oyuncaklar, zihin geliştirici oyunlar yer alıyor.
Everlandkids’in içi de tam çocuklara göre… Çocukların rahatça vakit geçirebilmelerine olanak sağlayacak şekilde tasarlanan Everlandkids, müşterilerin hızlıca alışveriş yapıp mağazadan gittikleri değil, kocaman bir aile olarak mağazada vakit geçirdikleri bir yer. Çocuklar isterse açılan oyunlarla oynayabilir, istedikleri kitabı okuyabilir ve workshoplarla eğlenebilir. Çünkü burası onların dünyası…http://www.everlandkids.com.tr/







EVET YNE İNTERNETTE DOLAŞIRKEN RASTLADIM SİTEMİZE SİZLER İÇİN HEMEN BİR SAYFA HAZIRLAYIP BİRAZ TANITMAK İSTEDİM ARKADAŞLAR BEN ÜRÜNLERE BAYILDIM BEBEKLERİMİZ İÇİN HARİKA EĞİTİCİ ÖĞRETİCİ EYLER VAR BİR KAÇ RESİM EKLEDİM SİZLER İÇİN AMA SİZ EN İYİSİ SİTEYİ ZİYARET EDİN http://www.everlandkids.com.tr/
AYRICA SİZLER İÇİN FİRMAMIZIN FACEBOOK SAYFASINDA BİRDE HEDİYELERİ VAR 
AÇIKLAMA AYNEN ŞU ŞEKİLDE

Everlandkids
24 Aralık
Sayfamızı takip eden, beğenen tüm Everlandkids takipçilerine teşekkür ederiz. Şimdi yeni bir yıla girerken fb sayfamızı beğenen 1000.ci takipçimize bir hediyemiz var! TRUNKI'den çocuk bavulu Arı Bernard! Trunki'ler hem bavul hem de çocukların yeni eğlence kaynağı.. Bakalım arı Bernard'ı hangi şanslı miniğimiz kazanacak:)
HADİ BAKALIM PAMUK ELLER BEĞEN E https://www.facebook.com/everlandkidstr

VALLA BU GÜZEL HEDİYEYİ KAÇIRMAYACAĞINIZI BİLİYORUM HADİ BAKALIM HEDİYE KİMİN OLACAK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SENDE KAZANMAK İÇİN ÖNCE BU SİTEYE KATIL SONRA YORUMUNU BIRAK HER YORUM BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİDİR