26 Kas 2012

Sperry Top-Sider Turkey bayılacaksınız


HAKKINDA
Açıklama
1935 yılında ilk kez Paul Sperry tarafından tasarlanan Sperry Top-Sider , tüm Dünya ülkelerinde başarı ile satılmaktadır.

Ana Felsefe : “In, On, Around Water “ felsefesi ile suyun içinde, üzerinde ve çevresindeki yaşama uygun şık , rahat , teknolojik ürünleri ile konusunda Dünya da ilk sırada gelmektedir. İlk olarak sadece tekne içine uygun ayakkabılar üreten Sperry Top-Sider , uzun yıllardan beridir sadece tekne içi değil , günlük yaşama ve modaya uygun modelleri , teknolojik ayakkabıları , terlikleri ve sandaletleri ile hem ürün çeşidini çok genişletmiş, hem de her yaşa hitap etmeye başlamıştır.http://www.sperrytopsider.com






VALLA YİNE HARİKA BİR FİRMA İLE KARŞINIZDAYIM BUGÜN SAYFAMDA Sperry Top-Sider FİRMAMIZA YER VERMEK İSTİYORUM ........
zaten bildiğimiz bir marka ben çok beğeniyorum Sperry Top-Sider Turkey i ben yine sizler için hatırlatma yapmak istedim hem belki facebook sayfasını bilmeyenler vardır değilmi ?
BUYRUNNNNN
https://www.facebook.com/sperrytopsiderturkey/info#!/sperrytopsiderturkey

1 yorum:

SENDE KAZANMAK İÇİN ÖNCE BU SİTEYE KATIL SONRA YORUMUNU BIRAK HER YORUM BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİDİR