26 Kas 2012

KEEN BU AYAKKABILAR BİR HARİKA BAYILACAKSINIZ

Açıklama

KURULUŞ YILI : 2004

Outdoor deyince akla gelen ilk isimlerden biri olan KEEN, tüm Dünya ülkelerinde başarı ile satılmaktadır.

...
Ana felsefesi suyun içinde, üzerinde ve çevresindeki yaşama uygun rahat , teknolojik ürünler sunmaktır. Konusunda Dünya da çok aranan bir marka halini almıştır. Teknolojik ayakkabıları , terlikleri ve sandaletleri ile hem ürün çeşidini genişletmiş, hem de her yaşa hitap etmeye başlamıştır. Bay, bayan ve çocuk için tasarlanan Keen markası ürünleri Amerika başta gelmek üzere Avrupa, Asya, Güney Amerika ve Orta Doğu’da satılmaktadır.

Sandaletler, makinada yıkanabiliyor ve hızlı kuruma özelliğine sahip. En önemli detaylardan biri de, patentli parmak koruma sistemi ve koku önlemeye yardımcı olan antimikrobiyal malzemelerin kullanılmış olması. Ürünler ayak rahatlığı ve sağlığı için anatomik özellik kullanılarak üretilmiştir.


Teknolojik özellikleri;

KEEN DRY (WATERPROOF)
KEEN WARM
KEEN PROTECT
KEEN CUSH
KEEN DCR
HEAT TRAPOLATOR

www.keenfootwear.com








görüyorsunuz kaliteyi değilmi valla harika ayakkabılar bayıldım bayıldım sizlere de bu çok beğendiğim markayı tanıtmak istedim dostlarım kalite budur işte daha ne deniz firmamızın facebook sayfaları var daha fazlası için lütfen ziyaret ediniz DÜNYACA ÜNLÜ BİR MARKAYI SİZLER İÇİN BLOĞUMDA YAYINLIYORUM  BUYRUN SAYFAMIZA https://www.facebook.com/keenturkey?fref=ts

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SENDE KAZANMAK İÇİN ÖNCE BU SİTEYE KATIL SONRA YORUMUNU BIRAK HER YORUM BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİDİR