9 Mar 2014

CAT&OZZY HARİKA ÇOCUK TAYTLARI

ARKADAŞLAR SİZLERE YİNE ÇOK HARİKA BİR FİRMAMIZLA TANIŞTIRMAK İSTERİM ÜRÜNLER ANNE VE ANNE ADAYLARINI DAHA ÇOK İLGİLENDİRİYOR BAYILACAKSINIZ VALLA


Miniklerin renkli ve eğlenceli dünyasından ilham alarak yola çıktık ve Cat & Ozzy markası ile birbirinden renkli ve neşeli taytlar tasarladık. Hayali kahramanlarımız ‘’Cat’’ gibi yaramaz ve ‘’Ozzy’’ gibi haylaz ama sevimli kahramanlarımızla minik keşifçilerin en güzel anlarında birlikte olmak istedik.

Yüksek kaliteli özel taraklanmış pamuklu dokumadan üretilen taytlar yumuşacık yapısı ve yüksek beli sayesinde minik kaşifler için son derece konforludur ve yapımında kullanılan kumaş, iplik ve boyalar Öko-teks standartlarına uygun olarak seçilmiştir.

Ailelerin neşe kaynağı bebekleri için 4 farklı beden seçeneği bulunan taytların arkası kurbağa, inek, penguen, balık, arı ve uğur böceği gibi sevimli hayvancık desenleriyle tasarlanmıştır. 0-3 yaş grubu için üretilen taytların poposu sevimli hayvancık desenlerinin yanı sıra bebeklerin bezleri düşünülerek ekstra konfor sağlamak için daha geniş ve esnek yapılmıştır. 

İŞTE SİZLERE BAHSETTİĞİM ÜRÜNLERİMİZ










 http://www.catandozzy.com/?product=2453971&pt=%C3%9Cr%C3%BCnlerimiz SİTEYİ ZİYARET ETMEK İSTERSENİZ ..

AYRICA FACEBOOK FAN SAYFALARINI BEĞENMENİZİ TAVSİYE EDİYORUM HEM ÇOK GÜZEL HEM ÇOK KALİTELİ BU TAYTLAR AYRICA SÜPRİZ YARIŞMALAR YAPILIP HEDİYELER VERİLECEK ARKADAŞLAR  https://www.facebook.com/catandozzy



HARİKA HEDİYELERİ KAÇIRMAYIN DERİM https://www.facebook.com/catandozzy

1 yorum:

  1. hepsi harika ben de istiyorum ama benim kızım 5-6 yaş giyiyor malesef ama taytlara bayıldım çok güzeller...

    YanıtlaSil

SENDE KAZANMAK İÇİN ÖNCE BU SİTEYE KATIL SONRA YORUMUNU BIRAK HER YORUM BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİDİR