18 Şub 2014

BEBAK ACIBADEM KREMİN BANA SÜPRİZİ

EVET NE ZAMANDIR HAZIRLAMAK İSTEDİĞİM BİR YAZI BU ÖNCELİKLE SEVGİLİ BEBAK ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM ÇOK MUTLU ETTİNİZ BENİ HEDİYENİZLE KURU BİR CİLDE SAHİP OLDUĞUMDAN ÜRÜNLERİNİZİ SÜREKLİ BEĞENEREK MEMNUN  KALARAK KULLANIYORUM TEŞEKKÜRLER


VE İŞTE FAVORİLERİM
Kendisini tonik olarak kullanıyorum.. Gül suyunun ciltteki etkilerini bilmeyen yok sanıyorum  Cilt lekelerini azaltma , sivilce oluşumunu önleme,cilt sıkılaştırma, Cilt temizleme gibi işlemlerinde rahatlıkla kullanabileceğiniz bir ürün gül suyu
gerçekten çok beğendim gerek göz gerekse cilt makyajını nazikçe temizliyor ve nemlendirmesi harika cilde zarar vermiyor

bunlarda yeni ürünleri ki bende pembe seriden ve mavi seriden var Yüz Temizleme jeli E vitanimi ,Argan yagı ,papatya çiçeği,ve badem özleri içeriyor,cildinizi kurutmuyor temizledikten sonra hafif bir nem sağlıyor.Daha uyguladığım ilk gün bile son derece memnun kaldım. İçerisinde alkol bulunmadığından dolayı ciltte gerginlik hissi oluşmuyor.bebak sevmemin en önemli nedeni içerisinde paraben bulundurmamasıdır
BEBAK ÜRÜNLERİ WATSONS VE GRATİSDE BULUNAKTADIR SİZDE CİLT TİPİNİZE UYGUN ÜRÜNLERİ BURALARDAN TEMİN EDEBİLİRSİNİZ..


ve işte süpriz hediyelerim




TEŞEKKÜRLER BEBAK http://www.bebak.com.tr/
https://www.facebook.com/BebakAciBadem

1 yorum:

SENDE KAZANMAK İÇİN ÖNCE BU SİTEYE KATIL SONRA YORUMUNU BIRAK HER YORUM BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİDİR