5 Eyl 2013

PRATİKAVM.COM DAN 2 KİŞİYE HEDİYEMİZ VAR 1 KİŞİYE TEKTAŞ YÜZÜK 1 KİŞİYE USB SONUCUMUZ

evet arkadaşlar kampanyamız bitti sıra geldi kazananları açıklamaya ben katılan herkese teşekkür ediyorum bizlere kendileriyle tanışıp hediyeler kazanmamza fırsat veren değerli firmamıza teşekkür ediyorum firmamızın sayfalarını ziyaret edip yeniliklerden haberdar olmayı unutmuyoruz




Çekiliş Sonuçları

Asıl Talihliler:aylin kabaoğlu,songül artuk



kazanan arkadaşları tebrik ediyorum kazanamayanlar üzülmeyin inşallah hepiniz kazanacaksınız blogumdan katılım yapan herkese teşekkürler kazanan arkadaşlar en geç 2 gün içerisinde bilgilerinizi nursenkaranlik@mynet.com adresine bekliyorum ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SENDE KAZANMAK İÇİN ÖNCE BU SİTEYE KATIL SONRA YORUMUNU BIRAK HER YORUM BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİDİR