9 May 2013

KUPON SİHİRBAZINDAN HERKES İÇİN HEDİYE ÇEKİMİZ VAR LİNKLERE TIKLAYIN YETERLİ

Çekilişsiz Kurasız Hediye Çeki!


Evet arkadaşlar, uzun zamandır çekilişlerime ve kampanyalarıma katılan siz sevgili arkadaşlara online alışverişlerinizde süper indirimler sağlaması için hediye çeki hediye etmeye karar verdim. Biliyorum çekilişlere alışıksınız normalde ama bu da benden olsun.

Kupon Sihirbazı sitesi sağolsun bu ayın en güzel kuponlarından seçmeler yapıp bana gönderdi ben de sizlerle bu kuponları paylaşmak istedim. Lafı uzatmadan hemen bu 3 güzel kupona bakıyoruz:



Ev eşyası, cep telefonu ve çeşitli elektronik cihazları alabileceğiniz Darty mağazasında geçerli 20 TL indirim kuponu için buraya,



Lidyana’dan tüm ürünlerde geçerli tam 25 TL indirim kuponu için buraya,



Defacto’dan sadece 60 TL’lik alışveriş için bile geçerli 10 TL indirim kuponu için ise buraya tıklıyoruz.

Bu arada gözüme ayrıca %25’lik bir Enmoda kuponu çarptı yanılmıyorsam, onu da sitede bulabilirsiniz :) Ayrıca anneler günü geliyor, süper anneler için özel baskılı bardak, veya tişört üzerine “sevgi” baskısı yapmak istiyorsanız da sitede Bastır Gelsin diye bir mağazanın kuponu var... Uzun lafın kısası Kupon Sihirbazı’na girerseniz bir süre çıkamayacaksınız benden söylemesi!

Herkese güzel günler, keyifli alışverişler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SENDE KAZANMAK İÇİN ÖNCE BU SİTEYE KATIL SONRA YORUMUNU BIRAK HER YORUM BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİDİR