22 Nis 2013

SEMARELLA PARTY DESİGNS DEN 1 KİŞİYE PARTİ PAKETİ YADA İSME ÖZEL DUVAR SAATİ YADA FOTOĞRAF PAKETİ HEDİYE SONUCUMUZ

evet arkadaşlar kampanyamız bitti sıra geldi kazananları açıklamaya ben katılan herkese teşekkür ediyorum bizlere kendileriyle tanışıp hediyeler kazanmamza fırsat veren değerli firmamıza teşekkür ediyorum firmamızın sayfalarını ziyaret edip yeniliklerden haberdar olmayı unutmuyoruz


Çekiliş Sonuçları
 
Asıl Talihliler: aslıhan tuna

Yedek Talihliler:
deniz öz


kazanan arkadaşları tebrik ediyorum kazanamayanlar üzülmeyin inşallah hepiniz kazanacaksınız blogumdan katılım yapan herkese teşekkürler kazanan arkadaşlar en geç 2 gün içerisinde bilgilerinizi nursenkaranlik@mynet.com adresine bekliyorum ...

1 yorum:

SENDE KAZANMAK İÇİN ÖNCE BU SİTEYE KATIL SONRA YORUMUNU BIRAK HER YORUM BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİDİR