25 Oca 2013

KOZMETİK PAZAR LİLYUM EYEBROW SHADOW

 evet size bugün lilyum eyebrow shadow ile tanışırmak istiyorum arkadaşkar valla o kadar pratikki baylacaksınız ona çok gzel renk veriyor 
kıvamı toz ama hemen uçup gitmiyor tüm gün kalıyor kaşta
yine temizleme konusunda bir sıkıntı yok dağılma falanda yapmıyor 

ilk resimde gördüğünüz gibi pratik kullanabilmek için 3 çeşit kaş şekilli kalıbı var kalıbı kaşınıza uygun olanı bulup sıkıca tutturuyoruz buyoyoruz anlamanız için resim keliyorum yine 

bendeki koyu kahve resimdede gördüğünüz gibi ben hepsine bayıldım valla




AMA KAJAL NERDEN ALINIR DİYORSANIZ http://www.kozmetikpazar.com.tr
 İŞTE BURDAN YANİ KOZMETİK PAZARDAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SENDE KAZANMAK İÇİN ÖNCE BU SİTEYE KATIL SONRA YORUMUNU BIRAK HER YORUM BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİDİR