22 Oca 2013

KOZMETİK PAZAR KAJAL® Selective Waterproof Eyeliner

KAJAL® Selective Waterproof Eyeliner


KAJAL® 'Suya Dayanıklı ve Akmayan', 'Yumuşak Yapısı ile Kolayca Kullanılabilen'
Selective Makyaj Kalemleri Serisinden En İdeal 12 Renk Seçeneği





"Tek tecrübe, bütün tercihlerinizi değiştirecek.." - KAJAL® 2012



 hergüne kajal köşemizde bugün kajal kalem eyeliner var........


BEN PEK KALEM EYELİNER KULLANAMAM ASLINDA AMA KAJAL BİR DENEMEK İSTEDİĞİMDE İNANIN NORMAL EYELİNERLERDEN BİLE ÇOK DAHA GÜZEL TEK SEFERDE ÇEKİLİYOR İNCECİK OLUYOR BENİM GİBİ EYELİNER KULLANAMAYAN BİR BAYAN İÇİN BULUNMAZ BİR FIRSAT YANİ 

*çabucak çekiliyor uç kısmı benim için çok önemlidir ve çok hoş duruyor kuru cildme rağmen tek seferde sürdüm
*diğerlerinden çok daha yoğun bir rengi var uzun süre ciltte akmadan kalıyor
*temizlemesi kolay








benim mantığımda pahalı ürün her zaman en kaliteli değildir kajalı çok faha kaliteli buluyorum ben mavisini kullanıyorum yanımdan ayırmıyorum çünkü kajal çok daha kaliteli bir marka 


arkadaşlar hepinize tavsiye ediyorum kajalı nerden buluruz derseniz http://www.kozmetikpazar.com.tr/ burada hem kaliteli bir ürün alın hemde daha uygun fiyata alın hemde sağlığınızı düşünün derim hepinize güzel bir gün kajallı bir gün dilerim...........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SENDE KAZANMAK İÇİN ÖNCE BU SİTEYE KATIL SONRA YORUMUNU BIRAK HER YORUM BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİDİR