19 Oca 2013

KOZMETİK PAZAR KAJAL KREM EYELİNER


KAJAL® Krem Eyeliner


KAJAL® 'Suya Dayanıklı ve Akmayan', 'Sürüm Kolaylığı Sağlayan Özel Fırçası' ile
Selective Kaliteli Göz Makyajı Ürünleri'nden 8 Renk Seçeneği



"Tek tecrübe, bütün tercihlerinizi değiştirecek.."

HER GÜNE BİR KAJAL DEDİK BUGÜNDE KREM EYELİNERDEN BAHSETMEK İSTERİM SİZE SİYAHINI DENEDİM BEN İNANILMAZ GÜZEL TEK SÜRÜŞTE ŞEKLİNİ ALIYOR ÖZEL FIRÇASI SAYESİNDE TEK SEFERDE SÜRÜLÜYOR

normalde diğer eyeliner ler fırçaları kötü olduğundan sürüm kolaylığı sağlamıyorlar açıkcası ben pek onları kullanamadım diğer eyelinerlerle karıştırmış olursam eğer


*kajal krem eyeliner daha yoğun , canlı 
*çabuk kuruyor dağılma olmuyor
* gün boyunca hiç rengini kaybetmiyor akmıyor 
*ayrıca en önemlisi bence kajal krem iyeliner ile daha ince çizgiler çekilebiliyor


BİRDE BAZI ÜRÜNLER KENDİ KUTUSUNDA KURUR BİR DAHA KULLANILMAZ YA İŞTE KAJALDA O YOK DAHA UZUN SÜRE KULLANILIYOR TEMİZLEMESİ KOLAY  SÜRÜMÜ KOLAY 




YANİ KISACASI BEN KAJALDAN VAZGEÇMEYİ DÜŞÜNMÜYORUM HİÇ ŞİMDİLİK SADECE SİYAHIM VAR AMA HER RENGİNDEN Kİ ÖZELLİKLEDE SİMLİ SİYAHI ÇOK MERAK EDİYORUM EN KISA ZAMANDA ALACAĞIM 

AMA KAJAL NERDEN ALINIR DİYORSANIZ http://www.kozmetikpazar.com.tr
 İŞTE BURDAN YANİ KOZMETİK PAZARDAN
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SENDE KAZANMAK İÇİN ÖNCE BU SİTEYE KATIL SONRA YORUMUNU BIRAK HER YORUM BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİDİR