19 Kas 2012

Barıelle tırnak bakım ürünleri ve St|herb Göğüs Bakım Ürünleri

KIŞ AYLARINDA EL TIRNAK BAKIMI ÖNEMLİDİR MALUM TAMDA BU KONUDA ARAŞTIRMA YAPARKEN ECZANEDE GÖRDÜM VE SİZLERLE PAYLAŞMAYI DÜŞÜNDÜM KESİNLİKLE HARİKA ÜRÜNLER ARKADAŞLAR İNTERNETTENDE BİRAZ ARAŞTIRDIM VE ÇOK BEĞENDİM SİZDE OKUYUN İSTEDİM BU ARADA BİRDE KADINLARIN SORUNLARI OLAN İLK GÖGÜS SIKILAŞTIRMA ,BÜYÜTMEK İÇİN BİR ÜRÜN GÖRDÜM YİNE ECZANEDE SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİM..EMİNİM ÇOK BEĞENECEKSİNİZ BUYRUN ....

Başta Amerika olmak üzere tüm dünyanın lider el, ayak ve tırnak bakım markası Barielle 30 yıldır milyonlarca kadının vazgeçilmez markası olmaya devam ediyor. Kalitesi, etkinliği ve geniş ürün yelpazesi ile Barielle,  sunduğu pratik çözümlerle kalıcı bakım sunuyor.
BARIELLE SİZE YENİ YIL İÇİN KOMPLE BAKIM SUNUYOR!
EVDE UYGULAYABİLECEĞİNİZ BAKIMLA ZAMANINIZ VE PARANIZ
CEBİNİZDE KALIYOR !

                                        
Thilling 5020 Oje       60 Sn.de Manikür-Pedikür         Anında Tırnak Sertleştirici    
Biz kadınlar manikür ve pedikür için minimum ayda bir kez kuaföre gideriz. Barielle  60 Saniye’de Manikür/Pedikür  Anında Tırnak Sertleştirici ve Thilling rengi  ürünü ile size komple bakımı bir arada sunuyor
60 Saniye de Manikür/Pedikür ürünü tamamen doğal çok yönlü spa tedavisi için ölüdeniz tuzları ve  temel yağlarla harmanlanmış   bu ürün; ölü derileri yavaşça soyarak ,  tırnakları besler, nemlendirir ve korur. Anında pürüzsüz ve sağlıklı bir görünüm kazanmasını  sağlar.Aynı zamanda kuru, çatlamış, sertleşmiş ellere topuklara, dizlere dirseklere de rahatlıkla uygulanabilir.
Barielle’in Anında Tırnak Sertleştiricisi ile tırnaklarınız anında  sertleştirir ve kırılmaya karşı azami koruma sağlar.Ojenizin altına uygulayıp bakımınızı sürdürüken , ojenizin üzerine uygulayıp ojenizin ve manikürünüzün daha kalıcı hale getirmenizi sağlar.
BARIELLE size 60 saniye’de gerçekleştireceğiniz manikür sonrası, anında tırnak sertleştiricisini uygulayarak tırnaklarınızı kırılmaktan korumayı, üzerine Thilling kıpkırmızı ojenizle 2013’ü keyifle karşılamanızı teklif ediyor...

YENİ YILIN İLK TEKLİFİNE HAYIR DEMEYİN...

·         Barielle ürünleri zararlı kimyasal maddeler içermediği için hamileler tarafından da rahatlıkla kullanılabilir.

·         Yetkili Eczaneler’den ulaşabilirsiniz.
Barielle Danışma Hattı:        0212 233 35 17
E-mail:bilgi@barielle.com.tr

İŞTE BUDA GÖĞÜS BÜYÜTMEK VEYA SIKILAŞTIRMAK İÇİN MÜKELMEL BİR ÜRÜN ONUDA İNCELEYİN BUYRUN BEN ÇOK BEĞENDİM .....

St|herb Göğüs Bakım Ürünleri İle Tıbbı İşlem Görmeden %85 Başarı

Spekülasyonlardan sıkıldınız… Ameliyat olma konusunda endişeleriniz  var…
Mucize sizin hayalinizdeki görüntü değil… Türkiye’deki tek göğüs bakım ürününün size sunduğudur… Tıbbi işlem görmeden % 85 başarı, bakım ürünü için çok yüksek bir orandır.
Ve ayrıca yakalanan formu, bakımın devamı ile sağlamak mümkündür.
Ürünün başarısı özel içerik ve Nanoteknoloji sayesindedir…
Nanoteknolojik üretim, ürünün ve etkin maddenin tüm dokuya maksimum nüfus etme imkanı tanıyan en güçlü teknolojidir.
St|herb göğüs bezlerinde bulunan hücre yenilenmesini etkileyerek göğsün sıkılaşmasını, dikleşmesini ve dolgunlaşmasını sağlayan eşsiz bir üründür. Pueraria Mirifica bitki özlerinden elde edilen fito-östrojenler sayesinde göğsün dış tabakasındaki dokuların derinine kadar ilerleyerek hücre yapısını hazırlayıp göğsün sıkılaşmayı kabul etmesi için gerekli ortamı sağlar.

St|herb Göğüs Kremi Nanozomlar, hücre altyapısını geliştiri ve göğüs lobüllerinin gelişmesine yardım eder. Bu formül göğüs dokusunun en derin katmanına inerek göğsü geliştirir; doğal göğüs büyümesine, dolgunlaşmasına ve hacim kazanmasına yardımcı olur.

St|herb Göğüs Serumu Göğüslerdeki deri yumuşaması, elastikiyet kaybı ve gözle görülür sarkıklar için nanoteknolojik üretimi sayesinde en derine inerek en etkili şekilde deformasyonu düzeltmeye yardımcı olur. Yağ dokusunu harekete geçirerek göğüsün toparlanmasına sarkmaların giderilerek daha dolgun ve sıkı göğüslere sahip olunmasına yardımcı olur.
St Herb Danışma Hattı:          0212 233 35 17
www.stherb.com.tr   
 

1 yorum:

  1. bugün bende aldım barıellenin ürünlerii özel olarak araştırıp buldum bi arkadaşım tavsiye etti çok memnun kalmış bende gözle gördüm sonucu şimdi kendimde deneyeceğim umarım işe yarar güzel ellerim olsun istiyorum:D

    YanıtlaSil

SENDE KAZANMAK İÇİN ÖNCE BU SİTEYE KATIL SONRA YORUMUNU BIRAK HER YORUM BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİDİR