29 Tem 2011

MEMURLAR BURADA MEMURLARIN SAYFASI

MEMUR ARKADAŞLARIN TOPLANDIĞI BİR SAYFA KEŞFETTİM VE SİZLERE BUGÜN ONDAN BİRAZ BAHSETMEK İSTİYORUM ARKADAŞLAR
Uzun zamandır uzerinde çalışılan ve facebook a alternatif olan memurlara ve memur adaylarına özgü olan ve ilan verme forum , gurup kurma vb özellikleri olan sayfamıza hepinizin uyeliklerini bekliyoruz ( uyelik ve tum özelliklerden yararlanma ilk uyelerimize ücretsizdir.  uyelik için acele ediniz http://www.memurlarburada.com/    
bir çok memurlar bu sitede toplanıp sorunlarını sıkıntılarını dile getiriyorlar güzel videolar payşalımlar yapılıyor  çok güzel bir ortam olmuş ben çok beğendim ve sizlere tavsiye ediyorum siteyi ne dersiniz sizde orda olmak istermisiniz????

http://www.memurlarburada.com/ hepinizi bekliyoruz dostlar ....

1 yorum:

  1. selam
    takip ettiğniz siteyei bende takip ediyorum
    kendi sorunlarıma çözümleri burada bulabiliyorum

    YanıtlaSil

SENDE KAZANMAK İÇİN ÖNCE BU SİTEYE KATIL SONRA YORUMUNU BIRAK HER YORUM BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİDİR