27 May 2011

RAEN AYAK BAKIM KREMİ KULLANDIM ÖNERİYORUM SİZDE DENEYİN


Ayak Bakım Kremi
Özellikle topuk bölgesindeki çatlaklar için en uygun yağ karışımlarıyla hazırladığımız krem aynı zamanda yorgun ayakların rahatlaması için de idealdir. Ayaklarınız kadife gibi olacak...
Kullanım bilgileri:
En iyi sonuç için uygulama sonrası pamuklu çorap giyilmesi tavsiye edilir.
İçeriği: Hindistan cevizi yağı türevleri, Palmiye yağı türevleri, E vitamini, Farmasötik vazelin, Zeytin yağı, Gliserin, Su, Nane yağı, Lavanta yağı, Biberiye yağı ve Bal
Cilt Tipleri: Hepsi
 BEN KULLANDIM VE ÖNERİYORUM SİZLERDE KULLANIN ARKADAŞLAR YAKLAŞIK 2 HAFTADIR KULLANIYORUM VE YOK BÖYLE BİR KREM  TAMAMEN EL YAPIMI VE İNANILMAZ AYAKLARIMDAKİ YORGUNLUĞU ALIYOR AYAKLARIMDAKİ Kİ ÖZELLİKLE TOPUKLARIMDAKİ ÇATLAKLARA ÇOK İYİ GELDİ YUMUŞACIK OLUYOR AYAKLARIM ONU KULLANICA .. BEN GECELERİ YATARKEN VE SABAH KALKINCA  KULLANDIM KREMİ SABAH KALKTIĞIMDA O GÜNÜNÜN TÜM YORGUNLUĞU AYAKLARIMDAN GİTMİŞ BÖYLE KENDİMİ DİNLENMİŞ HİSSEDİYORUM ÇOK GÜZEL BİR KOKUSU VAR BENİM CİLDİM KURU BİR CİLT Tİ VE AYAKLARIM ARTIK KURU DEĞİL ÇATLAKLAR YOK YUMUŞACIK ÇOK İYİ BİR BAKIM OLDU AYAKLARIMA AÇIKCASI DENEYİN SİZDE AYAKLARINIZI SEVİYORSANIZ ONLARINDA BAKIMA İHTİYACI VAR TEŞEKKÜRLER RAEN http://www.raen.com.tr/index.php?m1=urunler&m2=6&p=&pid=333 ÜRÜN BU PAHALIDA DEĞİL BENCE BU KALİTEYE ÇOK UYGUN BİR FİYATI VAR ..AYRICA RAENDE BAŞKA ÇOK GÜZEL ÜRÜNLERDE VAR EL YAPIMI 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SENDE KAZANMAK İÇİN ÖNCE BU SİTEYE KATIL SONRA YORUMUNU BIRAK HER YORUM BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİDİR