23 Oca 2011

KEYİFLİ GÜNLER PASAJI ÇEKİLİŞ SONUCUMUZ

öncelikle keyifli günler pasajı ülgen atabay a çok teşekkür ediyorum  http://55ulgcml.pasaj.com/ kesinlikle ziyaret etmenizi tavsiye ediyorum ayna kırığı tekniğiyle yapılmış harika ürünler var hepsine bayıldım valla...

                   KATILIM LİSTESİ
  1. deniz kayra
  2. nebiye
  3. nursel yalçın
  4. ece
  5. özlem                                                             nursel tekrar katılım iptal
  6. k.kuruçay
  7. es_rachel
  8. derphilosop17
  9. simge tekin
  10. kumral 28                                                       nursel tekrar katılım iptal
  11. zeynep78
  12. emelin güncesi
  13. öznur tuğba kardeşler
  14. katra.com
  15. çılgın eltiler
  16. zehra
  17. gülriana
  18. gizemli tosbağa
  19. agonya82
  20. kampanyada nasip işi
  21. uğur böceği
  22. ayışığım
  23. ereknur
  24. portakal reçeli
  25. berna
  26. ofluheal
  27. xcelis
  28. gamzeli81
  29. aslıhan
  30. sevda
  31. sedef ölmez
  32. yüksel
  33. suzann
  34. ayşem
  35. kampanyafy
  36. neşe kılavuz
  37. sema
  38. paşam41 tebrikler
  39. begüm kandır
  40. selda06
katılım listemiz bu şekilde sıra geldi fazla heyecan yapmadan çekilişimizi yapmaya herkese bol şanslar



kazanan arkadaşımızı tebrik ediyorum en geç 2 gün içerisinde bilgilerini nursenkaranlik@mynet.com adresine bekliyorum katılan herkese teşekkür ediyorum ....

1 yorum:

  1. ayyy çok sevindirik oldum teşekkürlerr hediyeleri çok beğenmiştim sana ve keyifli günler pasajı na çok teşekkürler bilgilerimi gönderiyorum sevgilerimle

    YanıtlaSil

SENDE KAZANMAK İÇİN ÖNCE BU SİTEYE KATIL SONRA YORUMUNU BIRAK HER YORUM BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİDİR