14 Nis 2010

CANIM ARKADAŞIM DİLEK BENİ MİMLEMİŞŞ

Canım arkadaşım DİLEK (http://dilekveguncesi.blogspot.com/) Ben kimim? mimiyle beni mimlemiş.. teşekkür ediyorum daha ilk mimim hep okuyodum ama hiç yapmamıştım elimden geldiğince cevaplyorum hemen soruları saol dilek

İsminiz: nurşen

Yaşınız: 30

Mesleğiniz: özel bir hastanede medikal muhasebe

Boyunuz: 1.63

Kilonuz:59

Ayak Numaranız: 36

Saç Renginiz: kumral açık kahve

Göz Renginiz: zeytin siyahı :)

Kaç kardeşsiniz ve Meslekleri: 3 kardeşiz. ben en büyüğüm kız kardeşim almanyada evli 2 çocuk annesi erkek kardeşim askerden yeni geldi işsiz daha

Anneniz: Ev Hanımı

En beğendiğiniz huyunuz: hiç bir şeyi kafaya takmamam

Hiç beğenmediğiniz huyunuz: hep iyi niyetli olup çok kazık yemek

En beğendiğiniz yeriniz: bilmem düşünmedim ama sanrım suratımdaki saflık :)

Hiç beğenmediğiniz yeriniz: koca popom

Çantanızda mutlaka bulunmalı: para makyaj malzemelerim el kremi telefon sigaram

Çantanızda asla bulunmaz: çantamda asla bulunmaz diyeceğim birşey yok sanırım

Arabanızın markası: Şuan da yok

Hayalimdeki araba: bmw

En sevdiğiniz yemek: çiğ köfte balık

Hiç sevmediğiniz yemek: pırasa

En sevdiğiniz hayvan: balık

En korktuğunuz hayvan: Yılan fare

Kullandığınız parfüm: Şuanda tekin acardan gelen calvin clean euphoria

Kullandığınız cilt bakım ürünleri: kullanıyorum aslında sadece nemlendiri oda lancome

Her gün mutlaka yaparsınız: İnternet benım ıcın vazgecılmez

Her gün yapmayı ihmal edersiniz: spor

Karanlıktan korkar mısınız: Korkmam

Korkutmayı sever misiniz: Hayır

Giyim tarzınız: Spor giyinmeyi seviyorum

Asla giymeyeceğiniz: Uzun etek

Cep telefonunuzun markası: nokıa 5200

Bilgisayarınızın markası: samsung

Karşı cinste aradığınız özellikler:baglılık saygı sevgi ilgi sadakat

Karşı cinste hoşlandığınız tip: Esmer,uzun boylu

En beğendiğiniz oyuncu:robert pattınson

Benzetildiğiniz bir oyuncu: yok valla

Film çevirmek istediğiniz ünlü:kesinlikle robert pattınson

Başka bir şey yapmak istediğiniz ünlü: bilmem düşünmedim

Tuttuğunuz takım: FENERBAHÇE

Hangi dalda bir sporcu olmak isterdiniz: basketbol

En büyük hayaliniz: Zengin olmak çok param olması çokkkkk

Gerçekleştirdiğiniz bir hayaliniz: evlat sahibi olmaktı dünya tatlısı kızım var

Asla yapmam dediğiniz bir çılgınlık: evlenmek

Yapabilirim dediğiniz bir çılgınlık: çok mutlu olmak


dileğe teşekkür ediyor ve mimimi bitiriyorum bende

AÇELYA

AYSEL

MİNA KARENİM

BALPÖTÜŞÜ

3 yorum:

SENDE KAZANMAK İÇİN ÖNCE BU SİTEYE KATIL SONRA YORUMUNU BIRAK HER YORUM BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİDİR