21 Şub 2013

MAMAJO BİBERON VE STERİLİZÖR BEBEĞİNE DEĞER VEREN BİZ ANNELER İÇİN










EVET ARKADAŞLAR BUGÜN SİZE MAMOJO BİBERON VE MAMAJO DİJİTAL MAMA ISITICISI VE STERİLİZÖR DENEYİMLERİMİ ANLATMAK İSTERİM AMA ÖNCELİKLE TEŞEKKÜRLER MAMAJO BİZ ANNELER VE BEBEKLERİMİZİ DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ İÇİN MEMNUNİYETİM ANLATMAKLA BİTMEZ ASLINDA İNANIN  VE OĞLUMUN MEMNUNİYETİ BENİM RAHATLIĞIMI RESİMLERLE YER VERECEĞİM ÖNCE MEMNUNİYETİMİZE

İŞTE OĞLUMUN MAMAJO BİBERONLA AŞKI

MİNİK MİNİK ELLERİYLE TUTUPTA NASILDA POZ VERİRMİŞ EMİR KAYRAM BENİM NEYSE BİBERONU ÖNCE BİRAZ ANLATAYIM SİZE ARKADAŞLAR İNANIN DİĞER BİBERONLARDAN ÇOK FARKLI ÇOK KALİTELİ BENİM OĞLUM DAHA 5 AYI BİTMEDİ O KADAR RAHATKİ TUTUMU O BİLE TUTUYOR GÖRDÜĞÜNÜZ GİBİ
%100 güvenli Mamajoo biberonları ve biberon emzikleri Bisfenol-A içermez.

Geniş ağzı doldurmayı ve temizlemeyi kolaylaştırır, geniş tabanı dengeli durmasını sağlar ve kolay devrilmeyi önler.

Mamajoo biberonlarının ergonomik kavrama kavisleri bebeklerin öğrenme gelişimini destekler ve hem anne hem de bebek tarafından rahatça tutulur.

Şeffaf, tatsız ve kokusuz Mamajoo silikon biberon emzikleri bebeğin doğal emme hareketini desteklemek üzere anne göğsüne en benzer formda tasarlanmıştır. Böylece günümüz annelerinin emzirme ile biberonla beslemeyi birleştirmesi sorunsuzca sağlanır.

Mamajoo Biberon emziğinin yumuşak ucu ve esnek helezonları bebeğe anne memesine mümkün olan en yakın hissi vermek üzere tasarlanmıştır.

Anti-Kolik Sistem, hava yutma riskini en aza indirir. Mamajoo biberon emziklerinde bulunan hava kanalları havanın bebeğinizin karnı yerine biberon kapağında toplanmasını sağlar. Böylece bebek koliğinin engellemesine yardımcı olur.

Biberon emziği için biberon kapağında tasarlanan özel bölüm kullanılmadığında ve taşımada kesin sızdırmazlık sağlar.

Büyüyen bebeğin gelişimine ve ihtiyaçlarına uygun sıvı akışını sağlayan dört farklı biberon emziği seçeneği bulunur.

Japon Test Laboratuarı'nda ısıya ve darbelere karşı dünyanın en yüksek dayanıklılık testlerinden geçen Mamajoo biberonlarının son derece sağlam olduğu, aldığı olağanüstü sonuçlarla da kanıtlanmıştır.

Mamajoo biberonlarının üzerinde bulunan ölçek işaretleri sayesinde bebeğinizin ne kadar beslendiğinden emin olursunuz. BU YUKARIDAKİ ÖZELLİKLERİN HEPSİ VAR SAĞLAM KALİTELİ YUMUŞAK EMZİĞİ ANNELER İÇİN BÜYÜK BİR RAHATLIK BENCE BEN GERÇEKTEN OĞLUMA BR KAÇ ÇEŞİT BİBERON KULLANDIM ÖZELLİKLE BİR TANESİ VARKİ HEP KALİTELİ MARKA BİR ÜRÜN BİLİRSİNİZ İSMİNİ VERMEYECEĞİM ŞİMDİ BİR KERE ISITAYIM DEDİM ERİDİ BİBERON BEN MAMAJO YU ÇOK KALİTELİ BULDUM SİZLEREDE TAVSİYE EDİYORUM https://www.facebook.com/Mamajoo?ref=ts&fref=ts

SIRA GELDİ MAMAJO DİJİTAL MAMA ISITICI VE STERİLİZÖR E VALLA ANNELER İÇİN BÜYÜK KOLAYLIK ARKADAŞLAR ISITIP SICAK TUTMA ÖZELLİĞİ VAR AYRICA BEBEĞİNİZİN EMZİK BİBERON GİBİ MALZEMELERİNİ SİTERİL EDİYO RESİMLERLE ANLATMAK İSTERİM SİZE




 suyun içindeki biberonu aldım ki rahat sze göstermek için 200 ml su koyuyorsunuz içine ve siterile  edecegınız malzemeleri koyup kapağı kapatıyorsunuz o kadar  ışık bir yanıp biir sönüyo o bitince kendi kendine kapanıyo valla gece oğlum için çok rahatlık üstelik aynı makinada bir çok işi birden yapabilmek harika bir şey hem mama ısıtıyo hem biberon hem kaşık maması hem sterile ediyor ee daha ne olsun nereden ulaşabilirsiniz link vereyim size http://www.mamajoo.com.tr/nereden-ulasabilirsiniz.html 
VALLA BEBEĞİNE DEĞER VEREN ANNELER İÇİN ÖZENLE HAZIRLANMIŞLAR HEM BİBERON HEM BİBERON BAŞLIKLARI VE STERİLİZÖR EMİNİM SİZDE ÇOK BEĞENECEKSİNİZ O ZAMAN
https://www.facebook.com/Mamajoo/info
http://www.mamajoo.com.tr/index.html  BURDANDA TÜM ÖZELLİKLERİ ÜRÜNLERİ BİR BAKIN DERİM .. HADİ BAKALIM BEBEĞİMİZLE MUTLU SAĞLIKLI GÜNLER HERKESE ....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SENDE KAZANMAK İÇİN ÖNCE BU SİTEYE KATIL SONRA YORUMUNU BIRAK HER YORUM BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİDİR