24 Oca 2013

KAJAL® Cashmere Effect Fondöten KOZMETİK PAZARDA BULABİLİRSİNİZ

KAJAL® Cashmere Effect Fondöten


KAJAL® Yüz Makyajı Ürünleri'nden 'Cildinizde Bıraktığı Kaşmir Hissi' ve 'Cildinizin Tonuna Doğal Uyumu' ile
Yüzünüzdeki Mükemmel Görünümü Tamamlayacak 4 Farklı Fondöten Tonu Seçeneği

EVET BUGÜN YİNE SİZLERE MUHTEŞEM BİR KAJALLA GELDİM ARKADAŞLAR EMİNİM ONUDA ÇOK BEĞENECEKSİNİZ

evet deneyımlerıme gelince
Benim fondotenlerde dikkat ettiğim ilk özellik hafifliği. Yüzüme sürdüğüm zaman yüzümde fondoten var gibi hissetmemem gerekiyor. Bu fondoten işte bu yüzden vazgeçilmezim Cildimi altına nemlendirici sürmediğim halde kurutmuyor. Burun bölgemdeki parlamaya engel olabiliyor. Çok hafif kadifemsi bir doku bırakıyor. Kıyafetlere iddia ettikleri gibi kesinlikle bulaşmıyor. Sabah sürüp akşam varlığını unutabileceğiniz bir ürün bana göre. Klasik makyaj temizleme yöntemleriyle de bana göre gayet rahat çıkıyor gözenekleri tıkamıyor
kıyaslamak gerekse eğer
* diğerlerinden çok daha kaliteli bir ürün cildi kurutmuyor
*akma falan yapmıyor daha uzun süre ciltte kalıyor
*temizlemesi çok kolay
*terlemede falan da akma yapmıyor




evet ben size kajal fondöteni kesinlikle ama kesinlikle tavsiye ediyorum arkadaşlar eğer nerden daha uygun fiyata alırım derseniz http://www.kozmetikpazar.com.tr
kozmetik pazar tam size göre şık paketinde ve çok daha çabuk ürününüz elinizde oluyor.........


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SENDE KAZANMAK İÇİN ÖNCE BU SİTEYE KATIL SONRA YORUMUNU BIRAK HER YORUM BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİDİR